"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Tour de Roulade


Som nogen af jer nok har set på instragram eller på facebook, så har jeg haft gang i Tour de Roulade. 4 forskellige af slagsen!

1. Lakridsroulade m. citroncreme
2. Vanilieroulade m. choko/nougat creme
3. Chokoladeroulade m. lakridscreme
4. Spicy chokoladeroulade m. mangocreme

De var lavet som min mors afskedskage, på hendes arbejde, og der blev spist rub og stup!
Ønskes opskriften på nogen af dem, så skriv en kommentar med jeres mail, så sender jeg den :)





0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)