"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Line drawings



The new girl in town, er en ny serie af line drawings jeg er igang med. På et tidspunkt vil jeg vælge de bedste ud og få printet dem, så det er klar til salg! Uh det bliver spændene.

Jeg har altid elsket at tegne, især line drawings. Der er noget lækkert over det lidt enkle ved den slags tegninger. I denne omgang er jeg blevet inspireret af forskellige frisurer og forskelligt hår, og synes selv det er nogle gode og inspirende resultater der kommer ud af det.


Okachiwa

Bob hair classy

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)