"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Pillow talk #1





Der har været lidt stille på bloggen. Jeg har haft travlt med sommerjob og har ikke haft den store tid til at være kreativ. Men nu er skolen startet igen, og jeg har skiftet studie, hvilket er lig med mere fritid :D Så nu skal der kreares!

Min mor har lige fået nyt job, så det var jo oplagt at starte med at lave hende en lille gave! Hun er tosset med huse med små vinduer, og puder! Så jeg malede hende da en pude med huse på :) Utroligt nemt og forholdvis hurtigt og billigt.. Malingen er næsten det dyreste!

Ny skal malingen så bare tørre og så skal den sys sammen, med en lilla lynlås! Uh den bliver skøn! I får den selvfølgelig at se, når den er helt færdig!!


1 kommentarer:

  1. So cute! I'm sure she will love it! And congratulations to your Mom on her new job!

    - Celene

    SvarSlet

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)