"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

HIP HIP HURRA



Så blev min skønne veninde et kvart århunderede! Jeg fik æren af at smide en kage sammen til hende, og da man jo får kanel når man bliver 25, så skulle damen da have en kanelkage.. 
Så midt blandt flytning og en pokkers masse prøver på studiet, så fik jeg også liiiige klemt en lækker kanelkage ind! Det var lidt en udfordring at finde tid til at lave en kage til 27 personer, og så bagefter transportere den over Storebælt til København - iført stiletter!! 

Men alt gik som det skulle, min veninde blev virkelig glad og jeg fik masser af ros for kagen af gæsterne. Den blev dog ikke heeeelt så fin som jeg havde ønsket, men trods den knappe tid og den lange lange transport, så synes jeg egentlig godt jeg kan klappe mig selv på skulderen! 

Nu er der jo efterhånden kun lidt over 1 år, før det er mig som står for skud for kanelen, så måske jeg skulle gentage succesen til den tid :)




Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)