"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Forår og duften af hjemmebag!

-Hvorfor hedder det pølsehorn? spørger Findus.
- Det er, fordi det lidt ligner nogle brød, der hedder horn, siger Peddersen og smiler til Findus. Og så har man kommet nogle pølser indeni.
- Uhm, dem kan jeg godt lide, siger Findus. Især hvis vi også kommer lidt bacon rundt om.
- Jeg må vist hellere lige kigge efter, om vi nu både har pølser og bacon, siger Peddersen. Måske skulle vi også snitte noget salat og spise det til.
- Ikke for min skyld, siger Findus. Så meget behøver vi altså ikke at gøre ud af det.








Jeg ELSKER Peddersen & Findus, og har gjort det siden jeg var helt helt lille! Så jeg blev lykkelig da min mormor købte Sjov i køkkenet med Peddersen & Findus,til mig sidste jul. 
Jeg har nok de første 50 kogebøger, men denne er min absolut yndlings! Den er delt op i de 4 årstider, med opskrifter der passer dertil. Opskrifterne er ret nemme, så man kan sagtens have børn med i køkkenet, men det er ikke udelukkende børne opskrifter.

Jeg slog op under forår, og fandt en rigtig hyggelig opskrift på pølsehorn med bacon. MUMS! Så jeg gik straks i krig. Noget af det jeg elsker allermest ved denne kogebog, er at der er en lille historie med til hver opskrift, ligesom overstående. Uuuh, det oser altså af hygge!
Så nu er der friskbagt hjemmebag, når min midlertidige roomie kommer hjem fra sit studie!





Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)