"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

De famøse grydelapper..
















For mange mange år siden, da jeg var i Canada med min mor og besøge min familie, købte min mor et par fantastiske grydelapper med hjem. Da disse så efter en del år, og en del måltider, lidt havde set sine dage, stak min mor mig dem i hånden, og bad mig om at lave et par nye!

Ja så måtte jeg jo ud i stofforretningerne og være kreativ! Jeg prøvede først med et par lag pladevat, men de mindede mere om et mærkeligt tøjdyr, end et par grydelapper. 
Men så pludselig, i den mindste stofforretning af alle, fandt jeg det lækreste termopladevat, der kan modstå 200 grader celsius! Bingo, nu lignede de pludselig grydelapper og ikke skæve tøjdyr!

Og da jeg først havde fået knækket koden, var der ingen vej tilbage. Min mor bestilte da lige 3 ekstra til julegaver, og inden jeg havde set mig om, havde jeg, den jul, fået produceret 12 par i et snuptag! ALLE fik grydelapper den jul!
Jeg laver dem stadig til tider, men det er oftest i anledning af housewarmings!






















Follow on Bloglovin

1 kommentarer:

  1. The pair you gave me for Christmas is sitting in my kitchen :) I use them a lot! Thanks again :) You're so creative, Sabine!

    SvarSlet

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)