"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

POP ART



Jeg er svært glad for pop art, og det er også helst den genre jeg maler i.. 
I dag blev motivet Justin Bieber! Ikke til min store glæde dog, men man kan jo sagtens glæde andre, med noget som man måske ikke selv helt er fan af.
For jeg har en veninde som er blevet godt ramt af Bieber-fever, og hun er ret så nedtrykt i disse dage, for hun kan ikke få billetter til hans koncert i Danmark i aften :(
Så jeg har malet hende et lille billede af ham, for at muntre hende lidt op. Et sort/hvid/grå billede af hendes elskede Bieber, med hendes yndlingstekst på. Håber dette kan muntre hende lidt op igen!




Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)