"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Sig det med sound waves





Jeg er utroligt afhængig af 9gag og deres humor! Og ind imellem dukker der faktisk også nogle kreative og inspirerende posts op. 
Der var på et tidspunkt en post om et sound wave bracelet, hvor jeg syntes ideen var ret fed! Min veninde og jeg jokede lidt med hvordan Bullshit ville se ud i sound waves! 
Da jeg tidligere havde set nogle posts, med lærreder med sound waves, hvorpå der var trykt "I do" af et ægtepar, fik jeg en ide! 


Min veninde er lige blevet 25 år, så foruden tons vis af kanal, så skulle hun da lige ha' sig et lærred med sound waves af Bullshit! Men min tid var knap, så jeg måtte hurtigt finde en løsning! Jeg greb et af de mange lærreder jeg altid har liggende der hjemme, og grundede det med en pæn tyrkis farve, jeg vidste ville passe ind i hendes lejlighed. Og så kom næste problem.... Hvordan får jeg tegnet de sound waves??!? 
Det var ikke muligt at google sig frem til et image af det, så jeg måtte være kreativ! Ind i app store og lede efter en app der kunne netop dette.! Og nøj hvor var jeg heldig at finde en app! Så langt så godt!
Nu skulle sound wavesne så bare lige overføres til dette lærred! Bum bum...! Pling, så gled jeg praktisk talt i min sølvtush! Bingo! 
1, 2, 3 og så var den fødselsdagsgave kommet til verden! 

Jeg synes selv det er en ret sød ide, da man jo kan optage hvad som helst, og konvertere det til sound waves. Fx en sød måde at sige "jeg elsker dig" på?





Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)