"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Friendship is a single soul living in two bodies






Jeg flyttede for lidt over et år siden 120km væk fra familie og venner. Det var sindsygt hårdt i starten, men nu har jeg jo fået opbygget et nyt netværk, og nu er jeg ikke sikker på om jeg nogensinde forlader Odense igen!

Men min bedste veninde har lidt en del over at jeg er flyttet, så da julen stod for døren, lavede jeg disse to billeder til hende. Nøj hvor blev hun glad! Det ene er af hende, og det andet er af os begge to. Hun kunne ikke få dem op og hænge hurtigt nok, og det varmer jo ens hjerte rigtig meget!



Min søster har også lidt meget under at jeg er flyttet så langt væk! Og da hun ser utroligt meget op til mig, og altid laver en masse gaver til mig (smykker, billeder, tasker), så tænkte jeg at jeg ville gøre det samme for hende! Så hun fik sig et hjemmelavet billede af Rihanna! Og sikke glad hun blev!






Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)