"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Ingen arme, ingen kage

Jeg elsker at bage kage! Om det bare er til hygge,z eller om det er store flotte kager til fest! Min helt store kage-interesse startede, da jeg blev bedt om at lave en kage til min venindes polterarbend, og jeg fik helt frie tøjler! Så jeg gik i tankeboks og kom frem til at jeg ville lave en brud! En rimelig stor udfordring, nu jeg aldrig rigtigt har arbejdet med fondant og generelt store kager! For ingen tvivl om at jeg kunne lave en lækker kage, men kunne jeg nu også finde ud af at pynte den? 
Jeg blev mere end tilfreds med resultatet, og flere at gæsterne troede end ikke engang at det var en kage! Og vigtigst af alt, blev bruden henrykt!!



Efter denne succes fik jeg blod på tanden! Nu skulle der bages og pyntes.. Og pludselig rullede der et par bestillinger ind, fra brudens veninder! Så måtte jeg jo igang med at opfylde ønsker.. Der blev bagt både prinsessekage og bamse og kylling kage.




























Og jeg blev bare ved og ved og ved... Nye motiver og nye udfordringer.! Jeg elsker stadig at blive udfordret, når folk kommer til mig med at kage ønske. Her er lidt blandet kager jeg har lavet:







Jeg vandt endda en kagekonkurrence i kagemagasinet kageklub, med denne skønne Lynet McQueen


Jeg blev meget hurtigt fascineret af alle de mange smukke ting man kan lave ud af fondant! Især roser og blomster er jeg helt tosset med. Jeg kan sidde helt koncentreret i flere timer og bare nørkle med det!




Mit studie optager desværre rigtig meget af min tid, og jeg har derfor ikke så meget tid til at bage kager og hygge mig med det. Men til tider får jeg da lige klemt en omgang cupcakes eller macarons ind :)





Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)