"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

STEN - GLAS - PAPIR



STEN - GLAS - PAPIR
STEN - GLAS - PAPIR
STEN - GLAS - PAPIR

Jeg sidder til min materiale kemi forelæsning og prøver på at beslutte mig for om jeg skal fortsætte kampen mod de tunge øjenlåg og følge forelæsningen, eller om jeg skal give efter for mine kreative abstinenser!?!

Ja, nogle gange er forelæsningerne lidt kedelige, og dagen i dag var en af slagsen. To timer om sten og to timer om glas. Så jeg endte med at lade mit kreative gen gå lidt amok, og så kom Steen til verden. Min sidemand og jeg syntes det var passende at døbe ham Steen, i dagens anledning. Jeg nåede desværre ikke så langt med ham som jeg egentlig gerne ville, for jeg blev jo nød til at følge bare lidt med i, hvad ham lektoren nu liiiige stod og fortalte om.

Jeg har faktisk gået hen og fået mig en nyfunden kærlighed. En kærlighed for det lidt grafiske og zentagle! Så nu må jeg jo til at prøve kræfter med det, når tiden (eller nogle kedelige forelæsninger) byder sig. 

Når jeg har fået prøvet kræfter med det, og har opnået nogle fornuftige resultater, vender jeg stærkt tilbage, med flere lækre billeder.! Imellem tiden kunne i jo tage et smut forbi Tarik Arnautovics side, hvor jeg finder megen inspiration!




Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)