"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Fra fotoshoot til maleri



Der var engang... Ja dengang jeg læste til frisør, der var vi så heldige at vi fik lov til at lave et styling projekt, indenfor temaet Burlesque! Og jeg ELSKER Burlesque, så jeg var simpelthen så henrykt!
Jeg fik straks fat i min veninde, som hellere end gerne ville sidde model for mig. 
Der blev legnet op med makeup og hårprodukter til den helt store guldmedalje! Ja, jeg troede næsten at jeg var død og kommet i himlen... 
Da modellerne var færdigt stylede, ankom der en fotograf og tog nogle lækre billeder for os. Billederne ovenover, er et lille uddrag (De er nemlig ikke helt for børn, sådanne nogle Burlesque billeder)


Da min veninde så havde fødselsdag i år, og jeg stod der i januar og følte at pengepungen var noget tom og slatten i det, ja så tænkte jeg at jeg i stedet da ville male hende et lille billede i hånden. Og nøj hvor blev hun glad! Fremover kan alle mine veninder og venner godt forvente at få malerier i gaver (nogen vil måske synes det er et trin op, fra mine ellers så skønne grydelapper.. Dem skal i nok få at se).




Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)