"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Skovudryddelse

















Det er desværre gået hen og blevet tid til at fælde min skov i soveværelset, da jeg flytter lige om snart.
Det bliver med tungt hjerte at jeg bliver nød til at gøre det! Jeg ville sådan ønske at jeg lige kunne pille tapetet af, rulle det sammen og tage det med til min nye lejlighed. Der er blevet lagt mange timer i mit skovprojekt, og jeg ELSKER mine træer og min fede fugl, som gennem tidens løb, har fået navnet Dan.
Det hele er tegnet i frihånd med blyant og derefter malet op med akrylmaling fra Søsterne Grene. Malingen har holdt utroligt godt!! Jeg havde regnet med at skulle male det op, fordi min hovedpude sled malingen af væggen, men ingen skade er sket!

Hvis du lige som mig har savsmuldtapet, hvor wallstickers ikke helt vil blive siddende, så grib blyanten og malingen og gå i krig. Det er både sjovt og flot og man kan give lejligheden sit helt eget præg!

Happy painting :)






Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)