"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Sommer og festivaler


Denne sommer er gået med en masse musik og festivaler. Først stod den på Roskilde Festival, som jo lige skulle afprøves engang. Weekenden efter stod den på Vig Festival, som jeg kom på hvert år, da jeg var yngre. Min veninde og jeg var så heldige at få tilbudt arbejde der i år, som ansigtsmaler! Ej hvor var det altså hyggeligt, at få lov til at dekorere alle de skønne børn, unge og voksne :) En rigtig kreativ weekend! Vi vender helt sikkert tilbage til næste sommer!!




0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)