"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Blueberry cheesecake brownie



Hip Hip HURRA.. Så blev det endelig sommer og min fødselsdag. Eftersom jeg er i Alanya på min fødselsdag, holdt jeg fødselsdag for familien, dagen før afgang! Der blev serveret super lækker mad og en rigtig lækker kage, som prikken over i'et - nemlig en blueberry cheesecake brownie. MUMS siger jeg jer!

Nede i Alanya kunne jeg jo desværre ikke selv lige bikse en kage sammen, så vi måtte på kagejagt! Heldigvis lå der en lille bager overfor vores hotel. Mmmh den smagte nu ellers også godt. Sådan lidt cheesecake agtigt! Elsker cheesecake!



0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)