"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Bikini re-do



Jeg fandt simpelthen den mest skønnebikini på ellos.dk til sølle 35 kr! Jeg faldt pladask for mønsteret, men kunne straks se, at den ville jeg slet ikke kunne passe. Men så også hurtigt mulighederne i bikinien, så det blev til en bikini re-do! Jeg synes selv det er blevet rigtig godt. Ville helst have haft fat i noget lilla stof, men der var desværre ikke lige muligt :(

Nu sidder bikinien super godt på mig, og jeg jeg glæder mig til at få den afprøvet i Alanya i næste uge!

Har i også fået anskaffet jer nye bikinier til sommerens varme? :)






Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Send en kommentar

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)