"You can't use up creativity. The more you use, the more you have"

— Sabine Kähler

 

+

 

Sorte streger
























Min bedste veninde holder 25 års fødselsdag i dag, og jeg stod pludselig og manglede et fødselsdags kort! Og jeg nægter altså at betale 35,- for et kedeligt standart kort på den nærliggende tank!

Så jeg måtte jo igang med at tegne.. Som tidligere nævnt, er jeg jo blevet ret glad for det lidt zentagle inspirerede.  Min veninde er utroligt glad for skulls lige for tiden, så det var jo oplagt at lave sådan et til hende!
Jeg er utroligt ærgerlig over at, jeg ikke havde noget hvidt gavepapir og sort gavebånd! Det havde simpelthen sat prikken over i'et!









Follow on Bloglovin

1 kommentarer:

  1. Ser ellers super godt ud, selvom indpakningen måske ikke lige var hvad du ønskede dertil :) Vild med kortet!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet

Smid en besked - så bliver jeg så glad :)

 

Følg mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Emner

Blogland (2) Giveaway (1) Kage (4) Line drawings (1) Mad (3) Maleri (10) Negle (2) Smykker (2) Stof (6) Søsterne Grene (2)